Laura in the USA!

Acceptatie, Great Lakes!

Na lang wachten kreeg ik dan toch net het verlossende mailtje:

Ik ben geaccepteerd door de amerikaanse organisatie Ayusa!

Ze hebben me ingedeeld in de regio Great Lakes, waar Wisconsin, Michigan, Illinois, Iowa, Indiana en Ohioliggen. Het moeten warme zomers zijn en koude winters dus dat komt allemaal wel goed!

Voor degene die niet weten waar het ligt zal ik zo even het plaatje van de regio-indeling bij de foto's zetten, kun je even kijken(=

Nu komt alleen het andere deel, het lange wachten op een gastgezin. Dit duurt ongeveer 3 maanden , dus dan zullen jullie wel weer iets van me horen.

Mijn dag kan vandaag in ieder geval niet meer stuk!

Liefs

Reacties

Reacties

Tessa

Super tof Laura!

Vera

Superr leuk meid ,
Nu vol spanning wachten op een gastgezin.
Komt goed lau !
Dikke kus,
Vera

anouk

Leuk!!

{{ reactie.poster_name }}

Reageer

Laat een reactie achter!

De volgende fout is opgetreden
  • {{ error }}
{{ reactieForm.errorMessage }}
Je reactie is opgeslagen!

Deze reis is mede mogelijk gemaakt door:

Travel Active