Laura in the USA!

Hello Lake Family!

Hello Everyone!

Mijn vakantie gaat goed, Ik ben vanmorgen opgebeld door Travel Active dat ze een gastgezin voor me hebben! Het is de Lake Family en ze wonen in New Buffalo, Michigan.

Het is een heel leuk gezin,De moeder heet Sue, de vader Damien en ze hebben totaal 4 kinderen. Hun dochter Gwenevere is 19 jaar en woont bij haar oma in het noorden omdat zij daar naar College gaat. Damien's zoontje Caleb van 9woont 7 uurverderop aande andere kant van Lake Michigan.Dochters Lorelai van 15 en Belle van 5 wonenwel thuis. Ik zal dan ook naar dezelfde school gaan dan Lorelai, ik denk wel in een andere klas omdat we bijna 3 jaar verschillen. Belle zit nog op de basisschool. De school waar ik heen ga is New Buffalo Senior High School en ligt als het goed is best dicht bij mijn toekomstig huis.

Ze hebben een mooi groot huis met 5 slaapkamers. Ik krijg dus mijn eigen slaapkamer waar ik toch wel blij mee ben. Het huis ligt in het centrum van het dorpje New Buffalo, aan de kust van het strand van Lake Michigan. De meeste amerikanen wonen op het platteland waar de dichtsbijzijnde buren 10 km verder op wonen dus ik ben stiekem wel blij dat ik dicht bij alles zit. New Buffalo ligt helemaal in het zuiden van Michigan, aan de grens van de staat Indianan en maar een uurtje van Chicago af. Dit is dus erg dichtbij voor amerikaanse begrippen.

De school begint best wel laat, namelijk op 4 september. Mijn gastgezin wil me graag 25 augustus daar hebben dus ik vertrek waarschijnlijk de 22e, maar dit is nog niet precies zeker. Ik moet nu in ieder geval gaan slagen en dan kan niets me nog tegenhouden! Foto van het gezin en het huis staan in m'n album!

America, here i come!

Liefs

Reacties

Reacties

Nicole

Leuk leuk!

Vera

Aaah bin echt zo blij veur dig :)
Noe heasse get um noa oet te kieke.

Tessa

Super leuk Laura!

Peter

Mazzel hebben hoor, leuk voor je natuurlijk. Mooi groot huis. Nog effe.......

AJ

Leuk, veel plezier,, welke vakken krijg je daar?

Laura

@AJ thanks, maar dat weet ik nog niet. Pas als ik daar ben hoef ik ze uit te kiezen. Ik weet alleen dat Engels en US History verplicht is!

{{ reactie.poster_name }}

Reageer

Laat een reactie achter!

De volgende fout is opgetreden
  • {{ error }}
{{ reactieForm.errorMessage }}
Je reactie is opgeslagen!

Deze reis is mede mogelijk gemaakt door:

Travel Active