Laura in the USA!

Aanmelding

Jaja, mijn eerste bericht!

Zoals de meestenvan jullie weten ben ik vanplan omaankomend schooljaar een 'High School Year' in Amerika te gaan doen!

Het aanmeldingspakket is opgestuurd naar TravelActive en ik hoop dat deze volgende week kan worden verstuurd naar Ayusa (de amerikaanse organisatie). Dan zal ik krijgen te horen of ze me accepteren om deel te nemen aan het High School USA programma, en als dit zo is zullen zij een gastgezin en school voor me zoeken.

Deze site heb ik gekregen van TravelActive om nu, en in de tijd dat ik in Amerika ben, verhalen en foto's plaatsen over wat ik allemaal ga doen.

Als je automatisch een mailtje wilt ontvangen wanneer er een nieuw verhaal of nieuwe foto's op staan, kun je je aanmelden voor een mailingslijst. Je kan dan je e-mail adres invullen in de rechter kolom.

Liefs, Laura

Reacties

Reacties

Peter en Jolanda

Zo, je bent er op tijd bij! Natuurlijk gaan we je volgen als alles doorgaat. En dat hopen we toch allemaal, nietwaar?

Laura

haha zo optijd ben ik niet, 15 februari is de deadline!

{{ reactie.poster_name }}

Reageer

Laat een reactie achter!

De volgende fout is opgetreden
  • {{ error }}
{{ reactieForm.errorMessage }}
Je reactie is opgeslagen!

Deze reis is mede mogelijk gemaakt door:

Travel Active